tisdag 6 oktober 2009

Nedräkning





Nu har nedräkningen börjat. Det är exakt 21 dagar kvar till jag sitter på planet som tar mig till Sydafrika. Nu längtar jag verkligen! Tror att det kommer bli en resa likt ingen annan. Jag har läst, kollat bilder, bloggar, bokat restauranger som är värda ett besök. Kameran är provfotad, det blev lite märkliga bilder och det var ju tur att det upptäcks innan man ska ut och fota en massa djur och annat kul. Jag kommer nog att fota en hel del som sen laddas upp här på bloggen. Spännande och lite nervöst!

1 kommentar:

Hanna sa...

oj, vad det verkar spännande! Hoppas verkligen ni får en underbar upplevelse :-)! Tiden rusar iväg, tror du vi hinner ses före du åker? Det är just nu mest söndagar som jag är ledig...men man fyller ju snabbt upp de dagarna med saker att göra ;-) Men den 25:e t ex är jag fri...har du hunnit åka då? Kram