söndag 3 april 2011

Bebins nya saker

Kudden Aristo Katt från Ferm Living.

En mjuk gosekanin från Jellycat ligger skönt på kudden med mina nysydda spetslakan.

Ingela Arrhenius gör fina retroaffischer som passade bra ovanför sängen.

En mobil inhandlades i Köpenhamn från danska Flenstedt.

Fler gosedjur... när jag var liten hade jag hela sängen full!

Finurlig förvaringslåda, nu innehållandes blöjor kommer från Heirloom simpleworld.

Såhär ser nu bebisens lilla hörna med Briosäng, himmel och egensydda spetslakan.

Eftersom bebisen fortfarande inte har nån lust att se dagens ljus så får jag väl koncentrera mig att på att fixa med bebisens grejer. Det här med att få barn är ju nåt väldigt nytt och det kräver en hel del nya grejer. Jag har ingenting alls emot att handla bebissaker när det finns så mycket som är så fint!

Inga kommentarer: