fredag 12 juni 2009

om...

Om jag någonsin skaffar barn så ska jag ha barnet i den här vagnen! Den är säker väldigt opraktisk och går nog inte att fälla ihop, få in i en bil, ta in i hissen, få plats på bussen. Men ack så fin och den skulle gå bra ihop med mig, min stil och mina klänningar. Det är ju det viktigaste! Den handtillverkas i England. Hur får man hit den? skickar i ett paket?
Ja ja, det löser sig säkert. Jag tillhör ju dom som tycker att snyggt går långt före praktiskt så det får nog bli den en dag Om jag skaffar barn...

2 kommentarer:

Miss Rascal sa...

Vi tankte lagga bud pa en san fran 50-talet haromdagen.
Den vi sag hade ett solskydd med fransar pa, sag sjukt Familjen Addams ut och jag blev dokar. :))
Otymplig dock.

Hanna Å sa...

kul med ny blogg :-) Åh superfin vagn! vi har en på teatern som vi fick av en äldre dam förra året...men den är (tyvärr?) mörkblå... kram