onsdag 25 augusti 2010

Bröllopet är om 3 dagar!!

Nu har det inte blivit så mycket bloggat för allt fokus har legat på bröllopsplaneringen.
Det har varit en del del att göra och ibland har jag känt mig så stressad, som när det tar sex timmar att vika servetter, vilket man inte alls räknat med. Och sent lämnar ett par återbud så det blir fel i hela min bordsplacering, sånt gillar jag inte, vill inte att det ska hända saker jag inte har koll på. Har varit förkyld också men nu börjar det ordna upp sig som tur är. Det skulle också bli regn på lördag till råga på allt men det hoppas jag inte! då vill jag inte kliva ur sängen!
Idag återstår att göra påsar med chokladpraliner till alla gäster, göra listor över allt som ska med på dagen, till fotografering, frisören. kyrkan & festen.
Igår var vi i kyrkan och träffade prästen, kändes bra och jag är inte speciellt nervös, än! Undrar hur det blir på lördag? :)

1 kommentar:

Carolina Sins sa...

Blir nervöst för mig med, men kul! :)