onsdag 29 september 2010

Morgongåvan

När man har gift sig ska man ju få en morgongåva! Vaknade på hotellet som dessvärre inte var som vi hoppats men vi skulle ju inte tillbringa någon längre tid där så strunt samma. Upp till en fin frukostmatsal iaf. med utsikt över hela Edsviken och åt god frukost.
Man vill ju inte fråga om sin morgongåva men jag hade nog på känn att M. hade fixat någonting. Men vi hann vakna, göra oss iordning, äta frukost och packa ihop alla grejer och åka därifrån och inte en enda morogngåva syntes till... Åkte hem för att förbereda brunchen och då kom den :)
M. gav mig en liten påse från NK och i den en fin orange ask! Då visste jag! Armbandet jag provat på Hermèsbutiken i Köpenhamn hade blivit mitt! Ett alldeles strålande fint armband som jag ska ha varje dag och tänka på vårt fina bröllop och känna lyckan över att M. förstår att jag inte vill ha lull lull med hjärtan och krusiduller och annat "romantiskt"!

Inga kommentarer: